Cabaret!

Jaa idag var det då cabaret , det gick bra faktiskt :D okej visst vissa saker gick ju lite fel men det får man leva med haha ;) det var ingen som skämde ut sig iaf och det är ju alltid bra. Ska bli kul att få se den sen (en lärare spelade in) så man får se hur man såg ut igentligen :D och isabella kom på sista föreställningen! :D bev jätte glad det va så länge sen jag såg henne :( skulle igentligen följt med på dansen direkt efter sista föreställningen på kvällen fast fick inte för mamma för jag är för sjuk. Just nu låter jag som en kille i målbrottet för att jag är så hes xd haha. Orkar inte lägga in ngn bild idag men det kommer nog nån imorron, tänkte lägga mej tidigt idag får se hur det går haha (a)

ha det bra
//katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0