home sweet home



heej alla glada sommarfilurer! (om nu det är ett ord haha) nu är jag tillbaka från båten och det har typ bara regnat , myyyys (eller inte) menmen nu är jag hemma och min röda näsa är tillbaka , den typ förföljer mej :o x) på måndag åker jag iaf iväg till landet med freja som stannar till onsdagen, själv stannar jag i 2 veckor sen bär det av till cypern. jag läste precis i tidningen att det har hittats svininfluensa där :o ush och fy, då vill man ju inte åka dit liksom just my luck säger jag bara... men jossi är ju iaf påväg till turkiet nu den lilla skitungen :D så när vi träffas nästa gång kommer hon vara brun och jag blek (och antagligen med en röd näsa som pricken över i:et) haha men nu orkar ni nog inte läsa mer av min übeer intressanta text , men jag tänkte bara säga att jag ska träffa freja ikväll oxå det är inte en minut för tidigt! jag har ju varit med familjen hela veckan och det tröttnar man ganska så snabbt på xD haha men ha det så bra!
pussssar

Kommentarer
Postat av: freja

SV: hahaha jag märkte inte det för ens nu. Jävla gammal back street boys i slutet :s weeird :D <3

2009-07-11 @ 19:29:26
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

tror det är min favvo också faktiskt.. :)

har du haft en bra kväll?

2009-07-11 @ 23:46:58
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0