landet



hejsan allihopa :) gud nu har jag inte bloggat på flera dagar (vilket beror på att jag har varit på landet, dom jsg inte hann skriva om) freja var iaf här dom första dagarna och det var skoj :) det har varit jäätte fint väder hela veckan men så idag börjar det regna :( just när man börjar känna att brännan är påväg haha :D aja hoppas solen kommer tillbaka snart! på fredag kommer jag iaf hem igen och på måndag blir det cypern :) hoppas det blir vaarmt där iag haha,

sen mååste jag bara tipsa om (för er som inte redan har sett den) bik boks höst collection! såå himla mycket fina saker det finns asså , så check it out :D (bilden är från sommar/vår collectionen )


ha det super najs! :)
puss

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Tack så mycket sötnos! Vad snäll du är!



Sov sött, många kramar!

2009-07-19 @ 23:45:14
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0