stan idag

idag var jag i stan och shoppade lite , kändes som ett måste nu när man är tillbaka i civilisationen haha :D jag luktade på parfymer för jag tänkte beställa en från taxfree shoppen. det var några som jag fastnade för men jag tänkte lägga upp dom i ett senare inlägg :)



dagens lunch :D







och det här var vad jag fick med mej hem idag :) ett vanligt puder och nya favorit brillorna :D dom är bruna men det syns inte så bra på bilden. tänkte köpa ett nitskärp också men det som jag ville ha var slut överallt :( så jag tänkte gå till gamla hederliga punkt shop och kolla (för där borde det ju finnas?) men precis när jag kom fram skulle dom stänga. aja bättre lycka nästa gång haha ;D


ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jassiiis:D

fina brillor:D

2009-07-12 @ 19:04:51
URL: http://jassiiisaa.blogg.se/
Postat av: Lova

Brillorna var jättesnygga :D!

2009-07-16 @ 00:28:32
URL: http://pettersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0