boda borg! :D

kom precis hem från boda borg, så jävla kul haha , haha jag och natalie är bäst på de flesta banorna skulle jag bara vilja säga! xD haha vi lyckades iallafall få ihop till hela 4 stämplar och det är typ rekord haha. sen åkte vi ju och hälsade på stjärnholm också så jävla mysigt! :) annars har jag nog inte så mkt mer att berätta förutom att jag måste plugga spanska :( booring. och jusste ikväll är det ju eurovision song contest och jag kommer så klart sitta bänkad framför teven! :D tror inte att sverige kommer att vinna men ändå HEJA SVERIGE! ;D







josefina var glad ofc! :D



peace!



jag och josefajna



jossi, elin och natalie



våra stämplar! :D



elin och jossi on da bus :D



utanför vårat rum på sjärnholm.



puusssar!

Kommentarer
Postat av: natalie

haha jaaa! ååh vill tillbaka! vi hade superkul, du jag petri och den där tjejen alltså :D haha. <3

2009-05-27 @ 17:16:53
Postat av: katarina

haha jag vet! :D vi var ju lätt bäst <3

2009-05-27 @ 17:53:33
URL: http://katarinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0