Dansuppvisning! :)

igår var det dansuppvisning på södra latin ;D men jag hann inte skriva ngt igår så jag gör det nu ist. det gick iaf bra  ingen gjorde bort sej som tur var :D men det är såå skönt att det är över så man slipper tänka på dom där danserna ngt mer! nu är det bara den i stan kvar men den är ju rolig, den ser man ju fram emot :)! men annars idag så har det väl inte hänt ngt speciellt tror jag.. Petra och Freja hade sina tal och dom var as bra ofc! ;D sen fick ju vi i "Cabaré gänget" sluta tidigare än alla andra eftersom cabarén har varit. det kändes bra :D haha

men nu kommer iaf lite bilder från igår tyvärr bara 2 st för jag glömde att ta fler men det får duga :)





rebecka on da subway :)




Jossi och Frejko (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0