Fredag

idag är det fredag! :D finally haha, det var fint väder också för en gångs skull och det var Pernillas födelsedag så grattis till henne! :D det har inte hänt så mkt idag, egentligen skulle petra och freja ha sin gymplektion men det blev inte
så  :(   istället så gjorde vi nån orientering, där man skulle ta foton så hon såg att vi hade varit där xD typ ngt sånt iaf. och jag tänker ju självklart lägga upp dom eftersom dom är såååå otroligt "snygga" haha:D

ha det bra
//katarina

jossi och paula :D
jossi och paula :)





jag




jag och jossi ;D haha vi blev väääldigt små (a)




tyckte den var lite kul  :D


oj vad långt inlägget blev....


Kommentarer
Postat av: Josefina

haha va vackra :) nej seriöst så sitter jag och skäms just nu x)<33

2009-05-09 @ 01:04:12
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0