Genrep

idag var det genrep inför dansuppvisningen på söndag :) skojskoj. vi fick åka direkt efter skolan för att hinna, därför blir det ingen bild på dagens outfit idag, (sitter i danskläderna nu som jag la in en bild på i ett tidigare inlägg) aja, det var iaf himlans kul att få köra igenom dansen på scenen en gång ;)
 
sen måste jag ju bara få berätta om våran gympa lektion idag! vi skulle köra fotboll i "par" vilket innebärde att man skulle springa och hålla varandra i handen, ni fattar nog hur bra det gick xD haha , jag kände mej ganska mycket ivägen eftersom att jag inte är den bäste på fotboll fast favorit "paret" var ju andå Jossi och Anders! :) haha ni var bäst!

sen ikväll så blir det filmkväll med jossi, freja och petra :D vi ska typ kolla på blairwitch project :S scaaary

någon som har sett den?



freja och jossi var redo att dansa! :)



mina nya skoor! :D haha liite vitare än dom gamla ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0