kväll

kom precis hem från dansen (sista gången *snyft*)omg vad varmt det var! :D haha och jag dansade in min tjocktröja för att jag har blivit helt illröd på axlarna och ryggen(!!!!) och jag får ju inte glömma att min kära näsa också fick en fin röd kulör xD haha. men det blir förhoppningsvis brunt sen :) sen måste jag bara säga att BUS:en från åléns verkligen var ett bra köp! man blir brun på en gång och det sitter som sten. men nu ska jag kämpa vidare med engelskan ..

ha det bra! :)



tänkte måla naglarna med det här lacket sen :) det är mycket rödare i verkligheten,  på bilden ser det ju ganska rosa ut.




och det här rosa fick jag låna av freja idag och jag tänkte ha det på balen :D


Kommentarer
Postat av: emmas garderober ♡

tack så mycket :)

det undre nagellacket var superfräscht :D

2009-05-25 @ 20:47:37
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: katarina

tack :D som sagt det är frejas men jag tycker oxå att det är jätte fint :)

2009-05-25 @ 21:08:55
URL: http://katarinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0