Måndag

hejsan. idag hade jag mitt tal i so! finally haha , det gick helt okej ingen somnade iaf ;D haha. sen var det presentationen i musik också , det gick oxå helt okej :D vi kanske inte var bäst men som sagt gick det bra. sen var det ju dans idag oxå, roligt ofc! :D vi tränade och tränade på hela framträdandet som vi kommer ha och det kan nog bli riktigt snyggt I believe. och imorron är det dans uppvisning för den andra dansen :o OH no! säger jag bara... mååste träna på danserna så att jag kan dom vill inte få hjärnsläpp på scenen :D

ha det bra!






bilden är någon månad gammal men vi är dock inte seriösa hah, lite rolig bara :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

katarina ser ju ut som vanligt?

2009-05-11 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0