Onsdag

idag var det operation dagsverke, vilket betyder att vi typ samlade in pengar till skolor i afganistan. jag och calle var hemma och jobbade i trädgården. himlars vad fint det blev :D haha (kan ha överdrivit lite) sen kom tjejerna hit för vi skulle träna på musiken, och då hittade vi as gamla bilder på min data som jag trodde hade försvunnit! :D haha omg vad vi skrattade åt dom! men sen var det iaf dans (den i högdalen) och det gick åt helvete! :( och jag står ju såklart längst fram på den dansen jag inte kan (hurra!) aja det ordnar sig nog :) när jag kom hem har jag försökt skriva lite på mitt tal, tänkte göra lite imorgon på morronen oxå eftersom jag har sov morgon men nu måste jag gå

ha det bra
//katarina




redo för en dag i trädgården ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0