Petras land

nu förstår jag att ni är suuuuuuper curious över bilderna från petras land så nu kommer dom, enjoy! ;D




jag och jossi var ju tvungna att ta med alla våra saker till skolan eftersom vi skulle åka typ direkt efter. så jag och jossi kom med våra assnygga rullväskor och det såg ju helt normalt ut :D haha




när vi kom fram (efter typ 2,5 tim bussresa) så åkte vi flakmoppe till stugan xD haha snacka om nära döden upplevelse! näärå petra körde bra det var bara jag och jossi som var lite oroliga :D haha




vi bodde i gästhuset som såg ut såhär :)



ungefär såhär såg det ut innuti och vi sov på loftet.



sociala svanen Gunnar/Gunde som stod 3 meter ifrån petra :D



samanlagt drack vi typ 3 liter cola, haha det är bra jobbat :D
på kvällen kollade vi iaf på when a stranger calls, inget bra val när man bor mitt ute i skogen asså haha!




petra was happy on the flakmoppe! :D och jag vill ju bara passa på att säga att jag och jossi oxå körde och vi var så klart über proffsiga på en gång haha ;)



(jag bjuder på bilden) vi cyklade ner till båten och rodde ut till en ö där vi badade(!) för första gången i år, iaf för mej och jossi. vi fick alla ha super snygga flytvästar på oss :D



orange flytväst är ju bara för snyggt!



båten. vi solade typ hela dagen där ute, alla blev bruna utom jag som fick en RÖD näsa! haha aja xD



vi åt pasta sallad och choklad bollar, muums :D



sen rodde vi hem och åt godis och drack cola :D



peetra :D



sen var det dags för film, The invisible, och jossi blev typ kär i huvudpersonen haha :D
vi åt iaf popcorn med choklad, vindruvor, godis och drack ännu mera cola!



time to sleep, eller inte för josefina hittade en stor jävla spindel som vi döpte till Konny (? HAHA) eftersom ingen annan vågade peta bort den så fick ju modiga jag göra det, vi tänkte först sova i skift för att hålla koll på den men det orkade vi inte haha xD



har man kul så har man hah :D



haha






petra in da forest ;D





på bussen hem ...




det var allt än sålänge, det finns fler bilder ;D

pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0