Tisdag

heejsan :D idår hann jag som ni märkte inte att skriva, så himla mycket och göra! först dansa och sen skulle man plugga spanska. vi hade ju provet idag och det kändes faktiskt som att det gick bra :) man sitter ju och hoppas på ett mvg men jag vet inte om det kommer att hända haha. imorrn är det ju sjöängsloppet också, och för er som inte vet så är det ett lopp på 4 km ungefär som vi springer varje år , lätt årets höjdpunkt haha inte! xD aja vi får se hur det går. vi kanske ska beställa tid till spray tanning oxå :D man vill ju prova, hoppas det blir bra :) annars har jag inte så mycket mer att berätta.. vi vet ju alla hur det gick i eurovision i lördags :/ men jag vill bara passa på att berätta att min och jossis föredetta danslärare var med i gruppen starpilots i den svenska uttagningen! :D






våran danslärare var ju då mathias som jag ringat in så fint :D haha



ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo att du ska till petras land i helgen?

2009-05-19 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0