Torsdag




idag var det muntliga matte-nationella. jag tror faktiskt att det gick ganska bra :D sen så fick vi ju sluta tidigare som "kompensation" för att vi missat lite av våran sovmorron (min grupp missade bara 20 min menmen haha) sen ikväll ska jag på öppen hus igen, den här gången på Klara Södra och frejko ska oxå med :D hoppas att det är en bra skola. jag får typ panik över mitt föredrag i so på måndag :o borde egentligen skriva på det nu hehe.  aja men jag måste bara skriva ner några bra låtar oxå som ni säkert redan hört men iallafall ;)

untouched- the veronicas
boom boom pow- the black eyed peas
diva- beyoncé

det var allt från mej :)
//katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0