uppvisning today!




hejsan :)
igår var jag med freja på kvällen, alltid roligt! :D och idag är det ju dansuppvisning och jag måste erkänna att jag är nervös!:o hoppas det går bra :)
jag kommer nog inte hinna blogga så mycket idag dels för att det är uppvisning och vi ska fira pappa idag, men jag ska försöka skriva något inlägg ikväll :)

jag testade precis nya mascaran också, lash stiletto från maybelline! den var helt okej, man fick långa fransar av den :)
annars har jag inte så mycket att berätta.


ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo det hade jag gjort om det inte hade tillkommit så mycket tull och skatt på det för då blir det ju inte billigt i allafall.



Hehe okej, skattjakt :p Låter roligt.

2009-05-31 @ 20:14:31
URL: http://tillay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0