xoxo


tycker att skorna på bilden är lite coola iallafall dom rosa :D


snart tänkte jag kolla på gossip girl. har inte kollat på det på flera veckor så jag får se om jag hänger med ;D
imorron är det dans! :D woohoo typ veckans höjdpunkt haha. ni kanske redan har läst detta på jossis och frejas blogg (glossycrisps.blogg.se) men för er som inte vet så ska vi iaf dansa till 3 olika låtar som eva har mixat ihop

whatever you like- nicole scherzinger
mayhem- lorentz M.sakarias
see U at the club- darin

jag tror nog att det kommer bli riktigt bra :) hoppas det iaf. Jusste ni mååååste lyssna på den här låten så himla bra! :D

control- metro station


det var allt :D hade bra!
//katarina

Kommentarer
Postat av: freja

haha katti gillar emo låten som du säger :P:P not! <3

2009-05-03 @ 20:09:54
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: Katarina

SV freja: haha men det är ju det! xD fast den är bra iaf :D<3

2009-05-04 @ 20:20:21
URL: http://katarinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0